Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A szerbiai polgárok 39 százaléka nem hisz a médiának, miközben 23 százalékuk részben vagy teljes egészében elfogadja, amit a sajtó kínál neki - idézett egy a médiaszokásokról és a közönség igényeiről szóló felmérést a vajdasági Szabad Magyar Szó. Az emberek harmada egyáltalán nem foglalkozik a médiatartalmak forrásaival és úgy véli, a média sok álhírt és téves információt közöl.

Bojan Klacar, a felmérést 1500 személy bevonásával elvégző CESID intézet programigazgatója elmondta: a képzettebb és városi környezetben élő, 20 és 40 év közötti polgárok körében gyakoribb, hogy nem hisznek a médiának. A helyi hírek közül a elsősorban az időjárás előrejelzés érdekli a médiafogyasztókat.