A lengyelek a koronavírus járvány ideje alatt nagyon átszoktak az online vásárlásra, de dühíti őket, hogy ezek az oldalak nagyon lassan töltődnek le - derül ki a Retail Systems Research (RSR) vizsgálatából, amelyet a Business Insider Polska idéz. A vásárlók több mint felét irritálja, ha az oldal lassan töltődik be, és 10-ből 9 ember nem is várja meg a folyamat végét, hanem feláll a számítógép-asztaltól.

Az RSR felmérése azt mutatja, hogy a vásárlóknak ugyanolyan fontos az internetes oldal kiszolgálási színvonala, mint amikor személyesen mennek bevásárolni egy üzletbe. A netet használók mindenekelőtt azért néznek körül a hálón, hogy megismerjék az ajánlatokat, összehasonlítsák az árakat, és aztán gyorsan elintézzék a megrendelést. Minden. ami ezt akadályozza azzal fenyeget, hogy elhagyják az adott oldalt. Ilyenkor azon is gondolkodnak, hogy ez az ő komputerük hibája vagy az oldalé.

Rossz hír a kereskedőknek, hogy a vásárlók gyakran emlékeznek a rossz tapasztalataikra. Minden ötödik vevő többé nem tér vissza az olyan oldalakra, amelyekről rossz emlékei vannak. A megkérdezettek 21 százaléka közölte, hogy számára az adott oldal olyan, mintha nem is létezne.

Átkozott nasizás

Más módon is fejre állította a koronavírus-járvány a lengyelek életét. Nem csupán a gazdaság lassult le, a kórházak vannak tele és vannak bezárva az emberek otthonaikba, de a társadalomnak hosszú távú egyéb következményekkel is meg kell küzdenie. Például olyan betegségekkel, amiket az otthoni munka hívott elő, de tovább fognak tartani, illetve az elhízással. A lengyelek 30 százaléka meghízott, sokkal többet adnak ki alkoholra, a gyerekek pedig messze rosszabb minőségű ételt esznek otthon, mint az iskolában.

A poznani orvosi egyetem kutatásában megkérdezettek 45 százaléka a bezártság idején jóval gyakrabban gyújtott rá. A Nielsen közvélemény-kutató cég adatai alapján alkoholra egy év alatt 2,5 milliárd zlotyval többet költöttek a lengyelek, és az is kiderült, hogy a drágább töményeket vették - csaknem egyharmaddal többet, mint korábban. A járvány alatt a lengyelek sokkal több időt töltöttek a konyhában. A megkérdezettek 53 százaléka beismerte, hogy pénzügyi gondjaik vannak, ezért olcsóbb élelmiszereket vásárol.