Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Bár márkaneve az elmúlt egy évben meglehetősen előnytelenné vált, a Corona sör fogyasztásán nem látszott meg, hogy a britek az idei év nagy részében kénytelenek voltak lemondani kedvenc pubjaik felkereséséről - derül ki a The Grocer internetes portál cikkéből. Amikor év közben kiderült, hogy a sörfőzők a vendéglői megrendelések miatt leállnak, sokan úgy gondolták 2020 nagy buktát hoz a söröknek.

Nem így lett. A Corona láger, a világ legértékesebb sörmárkája kitűnő évet zár, eladási értékben 68 millió fonttal 237 millió fontra nőttek szeptember elejéig. És úgy tűnik, nem ez az egyetlen sörfajta, sőt szeszesital-fajta, amely jól vészeli át a vendéglátás mélyrepülését. A Stella 105 millió fonttal, a San Miguel 92 millió fonttal, a Birra Moretti 66 millió fonttal növelte eladásait.

A lágerek összesen 800 millióval erősödtek. Eközben a borok, az égetett szeszes italok és a fogyasztásra kész italok forgalma összesen 1,355 millió fonttal nőtt. Eközben volt egy vesztese is a koronavírus-járványnak, mégpedig a pezsgő, amelynek forgalma 3,5 százalékkal csökkent. 2020-ban. A magyarázat: elmaradtak a családi és más ünnepségek, amelyek elmaradhatatlan itala a pezsgő.