A németek a közelbe és rövid időre akarnak utazni, ami azt jelenti, hogy Lengyelországba tartanak - írta a Rzeczpospolita. A 2019-es év azonos időszakához képest 300 százalékkal nőtt a rövid utakat szervező Kurz-mal-weg német portál forgalma. Ügyfeleik legszívesebben a hazai utakat választják, de szívesen mennek Ausztriába és a Balti-tengerhez Lengyelországba is.

A cég elnöke, Stephan Kloss elmondta, hogy kihasználták a válságot, hogy jobban felhívják magukra a figyelmet az interneten, és a kínálatukat is bővítették. Javították a portál használatának lehetőségét, új hoteleket vettek fel a kínálatukba. A jó beruházások találkoztak a kereslettel, illetve a kiterjedt marketinggel. Ennek köszönhették, hogy szinte robbantak az eladásaik.

A vendégeik elsősorban a wellnesszel kapcsolatos lehetőségeket keresik, de népszerű a szórakoztató parkok meglátogatása és a másfajta aktív kikapcsolódás is. Emellett jól eladhatók a városokat bemutató utak is. A Kurz-mal-weg ajánlatában több mint hatezer út szerepel, kétnapostól ötnaposig. A csomagok tartalmazzák az éjszakákat csakúgy, mint az egyéb szolgáltatásokat.