Swatch kedden azt közölte, hogy az adózott eredménye 6 százalékkal, 823 millió svájci frankra (1 frank=394 forint) nőtt, szemben az egy évvel korábbi 774 millió frankról.

A cég üzemi eredménye csaknem 14 százalékkal, 1,16 milliárd frankra ugrott a 2021. évi 1,02 milliárd frankról. Az elemzői várakozások átlagában némileg magasabb adat, 1,2 milliárd frank szerepelt.

A tavalyi bevétel 2,5 százalékkal, 7,5 milliárd frankra nőtt, árfolyamingadozások kiszűrésével a mutató 4,6 százalékkal emelkedett.

A Swatch idén minden régióban és szegmensben erőteljes értékesítési növekedésre számít, különösen a kínai, hongkongi és makaói kereslet fellendülése lehet erőteljes.

A Swatch Group óramárkái közé tartozik egyebek között a Breguet, az Omega, a Blancpain, a Certina, a Tissot és a Longines.