A Yahoo megduplázta második negyedéves profitját, a tavalyi 21,4 millió dollárról 50,8 millióra emelve az eredményt, így az egy részvényre jutó nyereség (EPS) 8 centre nőtt az egy évvel korábbi 3 cent után - derül ki a Wall Street zárása után közzétett gyorsjelentésből. Az eredmény elsősorban az online hirdetéseknek és a fizetős szolgáltatásoknak köszönhető - a hirdetési bevételek 219,2 millióra emelkedtek az egy évvel korábbi 151,7 millióról. A Yahoo az év egészében a tavalyi 1,26 milliárdról 1,31 milliárdra akarja növelni árbevételét, az üzemi eredményt pedig 375-ről 400 millióra. A Yahoo árfolyama a zárás után a jó eredmények ellenére is mintegy 4 százalékkal estek a Nasdaq 35,29 dolláros záróárához képest, mert a Wall Street-i elemzők az elértnél is magasabb profitra számítottak