A hirdetési piac megnyírta a Pro7 profitját
A ProSiebenSat.1 Media AG részvényeinek árfolyama 10 százalékkal futott fel, miután a médiacsoport tavalyi eredménye meghaladta a várakozást. Az adózás előtti nyereség ugyan a 2000-ben kimutatott 205 millió euróról 106 millióra zuhant, de így is túlszárnyalta a cég 90 milliós prognózisát. Az árbevétel 6,5 százalékkal, 2,02 milliárd euróra süllyedt, a nettó nyereség 27 százalékkal, 68 millió euróra csökkent. A vállalat a hirdetési piac kedvezőtlen fejleményeivel magyarázta a visszaesést.
A NAPI Online nem vállal felelőséget a cikküldő "Megjegyzés" mezőjébe írt tartalomért és kijelenti, hogy a cikküldő kizárólag látogatóink kezdeményezésére küld leveleket. Tájékoztatásul közöljük, hogy a cikküldő minden elküldött levélben megjeleníti a küldést kezdeményező látogató IP címét.
Copyright 2001-2022 www.napi.hu Online Kft. Minden jog fenntartva.