A finn újságnak a Siemens vezérigazgatója, Heinrich von Pierer nyilatkozott, aki szerint cégének a globális piac több, mint 10 százalékát kell megcéloznia, az ideális a 15 százalék elérése lenne, ám ettől még messze van a társaság. A világ 4. legnagyobb mobiltelefon-gyártójának számító Siemens pozíciói szépen javulnak, hiszen várakozásai szerint az év utolsó negyedében a megelőző negyedévi 7,8 százalékról 9 százalék fölé növeli piacrészesedését, szemben a Nokia mintegy 36 százalékával. (Nálunk sokkal jobban áll a Siemens, társaság augusztusban lépte át a bűvös egymilliós határt, a 2001. október 1-től 2002. a szeptember 30-ig tartó üzleti évben pedig összesen 1,27 millió készüléket adott el, ezzel továbbra is a magyar piac több mint 40 százalékát uralja.) Von Pierer cáfolta azokat a szeptemberben elterjedt találgatásokat is, hogy cége eladná a mobiltelefon-üzletágat a rivális Motorolának, s cserébe az amerikai társaságtól megkapná a mobilhálózat-gyártó részleget.