A Pepsi 1998-as keresetében azt állította, hogy piacvezető konkurense megsértette az antitröszt-szabályokat. A mostani bírósági döntés megerősítette a 2000-ben hozott ítéletben kimondottakat, vagyis, hogy a Pepsi nem rukkolt elő elegendő bizonyítékkal. A Pepsi üdítőital-automatákban használatos sűrítményeit régebben ugyanazon cégek forgalmazták, mint a palackozott termékeket, de a kilencvenes évek végén független elosztókra bízta a szirupokat. Ez nem várt problémát okozott, ugyanis sok forgalmazót olyan, korábban a Coca-Colával megkötött szerződések kötöttek gúzsba, amelyek nem tették lehetővé a Pepsi-termékek forgalmazását. A PepsiCo-nak természetesen ez nem tetszett, s azt állította, hogy a Coca-Cola megállapodásai a piac monopolizálását célozták. A Coca-Cola természetesen nagyon elégedett a döntéssel, a PepsiCo. - bár csalódott - nem kíván újra fellebbezni.
QP | Quality Placement