„Szerintem az egészséges étkezés fő támogatója a média, a fogyasztóinktól nem sokat hallunk ilyesmiről, ők inkább az ízletes, óriási burgereket keresik” – foglalta össze cége termékstratégiáját a CNNMoneynak Andrew Puzder, a Hardee’s gyorsétteremláncot is üzemeltető CKE Restarurants vezérigazgatója. A társaság legújabb találmánya a Teriyaki burger, amely a szokásos emeleteken túl egy réteg grillezett ananászkarikát is tartalmaz, így aztán majdnem tíz centi magas. Ezzel a stratégiával a Hardee’s pontosan szembe megy a McDonald’s, a Burger King és a Wendy’s napjainkban követett termékstratégiájával, amelyben egyre nagyobb teret kap az egészséges étkezés, ezért egyre több a saláta, a csirkehúsos szendvics, a friss gyümölcs, meg a többi olyasmi, amit a táplálkozási tanácsadók ajánlanak. Puzder nem kér elnézést, hogy az általuk dekadens ételeknek nevezett burgerekkel állnak a fogyasztók elé, hiszen ezzel csak a vevők igényeit szolgálják ki. Lássuk az úgynevezett eredeti 6 dolláros, prémium kategóriás burger receptjét: végy egy roston sült, 100 százalékos marhahúspogácsát, olvassz rá két szelet amerikai sajtot, add hozzá az elengedhetetlen saláta, paradicsom, hagyma és ecetes uborka szeleteket, továbbá mustárt, majonézt és ketchupöt, majd helyezd el ezt a szezámmagos, pirított zsemlében. E finomság energiatartalma 1010 kilokalória, ami majdnem fele annak, amit a táplálkozástudorok egy felnőtt egy napi energiabevitelének ajánlanak. Ugyanez Teriyaki változatban már 1060 kalóriát tartalmaz.
QP | Quality Placement