A Time Warner tulajdonában lévő, az oinline reklámpiacon jelentős pozícióval rendelkező cégben való részesedésért így már "csak" a Google és a Microsoft versenyez. Elemzők szerint a Google esélyei jobbak, a legnagyobb keresőportál ugyanis már évek óta szoros kapcsolatban áll az AOL-lel; a kapcsolatból az AOL-nek tavaly 300 millió dollárt profitált. A WSJ korábban arról adott hírt, hogy a Yahoo vezérigazgatója, Terry Semel októberben találkozott Richard Parsonszal, a Time Warner elnökével, és a megbeszélésen egy esetleges részesedés-vásárlás is felmerült. A Yahoo szóvívője elismerte, hogy a két vezető találkozott, de cáfolta, hogy a cégnek tervei lettek volna az AOL-lel. Az AOL honlapjait - annak ellenére, hogy modemes internetszolgáltatásának jelentősen visszaesett a népszerűsége -, még mindig havonta több mint 100 millióan látogatják, a cég részesedése az Egyesült Államok online reklámpiacán körülbelül 10 százalékos.