A sportszer- és sportruházatgyártó konszern adózott eredménye éves összevetésben 24 százalékkal 138 millió euróra, részvényenként 0,68 euróra csökkent a tavalyi utolsó negyedévben az egy évvel korábbi 181 millió euróról, részvényarányosan 0,92 euróról - idézi a cég közlését az MTI.

Ugyanakkor negyedéves bevétele 1 százalékkal 5,55 milliárd euróra emelkedett, részben az online eladások bővülésére. Az adidas valamennyi fontos piacán növelni tudta eladásait a negyedévben, beleértve Kínát, Észak Amerikát és Európát, de miközben Ázsiában a bővülés kitartott az év végéig, romlott a helyzet Észak-Amerikában és Európában a koronavírus-járvány terjedése miatt elrendelt korlátozó intézkedések hatására.

Az adidas idén 16-19 százalékos bevételnövekedéssel számol. A cég üzleteinek a 95 százaléka van nyitva jelenleg világszerte.