A sportszer- és sportruházatgyártó konszern adózott eredménye éves összevetésben 24 százalékkal 138 millió euróra, részvényenként 0,68 euróra csökkent a tavalyi utolsó negyedévben az egy évvel korábbi 181 millió euróról, részvényarányosan 0,92 euróról - idézi a cég közlését az MTI.
Ugyanakkor negyedéves bevétele 1 százalékkal 5,55 milliárd euróra emelkedett, részben az online eladások bővülésére. Az adidas valamennyi fontos piacán növelni tudta eladásait a negyedévben, beleértve Kínát, Észak Amerikát és Európát, de miközben Ázsiában a bővülés kitartott az év végéig, romlott a helyzet Észak-Amerikában és Európában a koronavírus-járvány terjedése miatt elrendelt korlátozó intézkedések hatására.
Kapcsolódó
Az adidas idén 16-19 százalékos bevételnövekedéssel számol. A cég üzleteinek a 95 százaléka van nyitva jelenleg világszerte.
Legolvasottabb

Napirendre került a nyugdíjak újabb emelése

Szörnyű statisztika jelent meg az orosz elesettekről

Veszélyben vannak a Sinopharmmal oltottak

Melyik a legjobb hűtőszekrény? - Íme a nagyszabású teszt végeredménye

Telex: Lázár János bezárhatja csaknem az összes, hozzá tartozó állami céget

Negatívra váltotta a magyar gazdaság kilátásait a Standard & Poor’s

NAV: Robogósoknak is jár a 480 forintos üzemanyag
