Európában elsőként a luxemburgi piacon próbálja ki új, Lifestore-ra keresztelt koncepcióját az Auchan. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy sokkal inkább a vendéglátásra koncentrálnak.
Sörözővel újítanak
Az új üzletben van többek között üvegházas fűszerbázis, friss, organikus alapanyagokat felhasználó pékség, gyerekeknek kialakított játszótér, edzőterem, amelyet a munkatársak és a vevők is használhatnak. Továbbá van egy sörfőzdét, éttermet és borozót magában foglaló részleg, ahol több mint 300 embert tudnak kiszolgálni.
Az új áruházban 477-en dolgoznak, ebből 100 munkatárs a vendéglátással foglalkozik.

Az Auchan összességében a vendéglátással a vásárlók időtöltését próbálja tartalmasabbá tenni. Az új auchanos koncepció ezért hasonló az Ikea megoldásaihoz, a bútorlánc boltjainak már régóta fontos része az étterem, újabban pedig a kávézó, igaz, sörözőjük nincs.
Legolvasottabb

Alaposan megugrott Magyarország ázsiója külföldön

Messziről kerülje ezeket a strandokat, ha nem akar hányást, hasmarsot

Ez aztán a balatoni luxuslak: önfenntartó kastély 70 ezer négyzetméteren, egymilliárd kétszázmillió forintért

Rozsdatemető lesz Magyarország? Júliustól koncesszióba kerül a fémhulladékok leadása

Tiltólisták jönnek a műanyagtermelésben, cudar világ van az újrahasznosításban
