Ismét amatőr borrajongóknak adna munkát a nagy-britanniai Aldi: az élelmiszerlánc ezúttal harminc jelentkezőt vár - Az Aldi borklubja, az Aldi Wine Clubba háromhavonta választanak be harminc főt a tagok közé – írja a brit Metro.

A tagok először kapnak információt a boltokban elérhető új borokról és ezekből hat hét alatt három üveget küldenek el nekik. A vállalat cserébe őszinte véleményeket vár, amelyeket #AldiWineClub hashtaggel ellátva kell az Instagramra és az Aldi weboldalára posztolni. Az értékeléshez pedig támpontokat és információt is adnak a szakértők. A mostani körben a prémium borok közül kell majd a nyári időszak alatt hármat tesztelni, jelentkezni pedig május 17-ig lehet.

QP | Quality Placement

Az Aldi egyébként borakadémiát is indított, az Aldi Wine Schoolban távoktatás keretében szakértő segítségével sajátíthatják el a résztvevők többek között, hogy milyen bortermelő régiók vannak, és hogyan kell az ételekhez kiválasztani a megfelelő bort.

Borok, játékok, csokik – ezeket mind lehetett tesztelni

A brit Aldi már többször kért segítséget a termékek tesztelésében: idén tavasszal három különleges ellenőrt keresett a boltlánc. Az új munkatársaknak a húsvétra piacra dobott csokitojásokat kellett tesztelniük az ünnepekig. A kóstolás mellett az értékelés is a feladatok közé tartozott, a visszajelzéseiket ugyanis az Aldi beszerzési osztálya is figyelembe veszi majd, amikor a jövő évi húsvéti édességkínálatot tervezik meg.

A gyerekek sem maradtak ki a tesztelők sorából, korábban a gyerekek az áruházláncban kapható játékokat próbálhatták ki és értékelhették. A szokatlan munkaerő fizetést is kapott: a kiválasztottak egy évre elegendő játékkal térhettek haza. A jelentkezéshez szükséges videóban a kedvenc játékukat kellett először értékelnie a jövő szakembereinek.