A kombik piaca már most sem mondható stabilnak, és a villanyautókra való átállás közepette kockázatos lenne bizonytalan modellváltozatokba fektetni, főleg, hogy az elektromos fejlesztések jelenleg önmagukban is borzasztó költségesek - írja a Totalcar Markus Schäfer, a Mercedes operatív működéséért felelős vezetője Autocarnak adott interjúját idézve.
Schäfer nyilatkozata összhangban van Gorden Wagener, a cég formatervezési vezetőjének múlt heti nyilatkozatával. amelyben az új EQ modellek sajátos formáját indokolta meg: a padlóba épített akkupakkal egyszerűen nem néz ki jól a hagyományos szedán forma, ugyanez valószínűleg a kombik esetében is hátráltató tényező, mivel a magasított kombi tulajdonképpen egyenlő az SUV-vel. Két külön járművet hasonló céllal és formával - redundáns lévén - senki nem fog gyártani.
Kapcsolódó
A kombik ellen szól, hogy a puttonyos forma főleg Európában népszerű, míg az SUV-k globálisan uralják az eladásokat, egyetlen piacért pedig nem éri meg eurómilliárdokért fejlesztett modellváltozatokat a kínálatban tartani.
Legolvasottabb

Új 13 százalékos adó: elérhetetlenné vált az állampapíros oldal

Újabb giga szállodakomplexum épül a Balaton közepén

Budapesten szinte úsznak a villamosok, több útvonalon pótlóbusz jár

7 milliárd állami támogatást kapott a semmit sem termelő gyár

Már a harmincasok is ezerrel teszik félre a pénzt a nyugdíjra
