Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Új sajátmárkás termékcsaládot indított a Spar, amely számos európai piacon megjelent már. A N°1 Value néven olyan mindennapi alapvető termékek futnak majd, mint zsebkendő, a wc-papír, de saját állateledelüket is piacra dobják.

Az összesen 70 termékcsoportot magában foglaló almárka, az év végére már ambíciózus tervekkel készül. Közel száz terméket akarnak ugyanis N°1 Value néven árulni, amely a S-Budget mellett szintén magas minőséget kínál - áll az Európai Szupermarket Magazin cikkében.

Az osztrák gyökerű áruházlánc a világjárvány berobbanása óta azt tapasztalja, hogy a vásárlóknak a minőség mellett szintén fontos tényező, hogy egyre szélesebb palettából választhassák ki azokat. 

 A Spar ezért azt ígéri, az új termékek a többi sajátmárkás termékkel karöltve a jövőben is kedvező áron érhetők el, és azok minden szigorú minőségbiztosítási szabványnak megfelelnek. Az új termékcsalád a 2018-ban bevezetett, 100 százalékban biotermékeket tartalmazó Spar Natural folytatása - írja a lap.

Magyarországon a diszkontláncok mellett a Spar folyamatosan terjeszkedik, a boltkánc idén nyáron nyitotta meg a hatszázadik üzletét. A Spar egyébként a második legnagyobb árbevételű kiskereskedelmi lánc a magyar piacon, a tavalyi nettó árbevétele 10 százalékos éves növekedés után 630 milliárd forintot tett ki. A Lidl 667 milliárddal az első, a Tesco 588 milliárddal pedig a harmadik. Globálisan viszont 48 országban több mint 13 ezer üzlettel van jelen.