A PSA és a Fiat Chrysler Automobiles egymás után kapja meg az egyesüléshez szükséges engedélyeket, a két cégcsoportból létrejövő szupervállalat, a Stellantis azonban csak akkor lehet életképes, ha működésének minden területét racionalizálja - olvasható a portálon.
Az 1925-ben alapított Chrysler hagyományosan a három nagy amerikai autógyártó (Ford, General Motors, Chrysler) egyike volt, de az elmúlt 22 évben nem találta a helyét: 1998-ban a Daimler vásárolta meg, majd miután 2007-ben ismét függetlenné vált, 2014-ben a Fiattal lépett fúzióra. Mindössze két típust (300 és Pacifica) forgalmaz, és azokat is csak Észak-Amerikában.
A portál szerint az egyesülés Európában is hozhat modellpaletta-ritkítást, üzembezárást.
Legolvasottabb

MVM-ügyfelek, figyelem: fontos változást jelentettek be
Nagy a baj az eperrel, a barackkal, a cseresznyével, a zellerrel és a kelkáposztával

Fákat döntött ki, tetőket bontott le a vihar

Pofon az oroszoknak: Szlovákia új gázszállítót talált

Támogatják a magyarok az EU forradalmát

Hol van a tej és a hús a boltokban? És miért? Újabb változás az üzletekben
Washington nemet mondott Moszkvának: csődbe kényszeríthetik Oroszországot

Nyilvános az államtitkárok listája
