Tárgyalásokat folytat a Colgate-Palmolive India az ország értékesítési képviselőivel, miután a vállalat tisztességtelen árképzés miatt január 1-től megszakította "MaxFresh" termékeinek szállítását India egyik legnépesebb államába, Mahárástrába.

A Colgate, az Unilever vagy a Reckitt Benckiser még novemberben arról számoltak be, hogy egy év alatt 20-25 százalékkal csökkentek az eladásaik, mivel a kisboltok az indiai milliárdos, Mukesh Reliance vállalatával kötöttek partnerséget az alacsonyabb árak biztosítása érdekében - írja a Reuters.

Ezt követően az értékesítési képviselők már azzal fenyegetőztek, hogy abbahagyják a beszállítást, ha nem kapják meg ugyanazokat az árakat, mint a Reliance, de továbbra is készek együttműködni a "kihívások megoldása érdekében". 

Múlt heti nyilatkozatában az All India Consumer Products Distributors Federation azt közölte, hogy január 1-jétől Mahárástrában leállítják a "MaxFresh" szállítását, és később más termékek szállítását is megszakítják. A csoport becslése szerint Mahárástra az indiai fogyasztási cikkek értékesítésének nagyjából 40 százalékát adják.