A Sanoma Oyj második negyedéves profitja 33 százalékkal esett a tavalyi évhez képest, annak ellenére, hogy értékesített egy holland magazint. A nettó eredmény 64,4 millió euróra zsugorodott a tavalyi 95,8 millió euróról; a forgalom 3,4 százalékkal, 769,8 millió euróra emelkedett. Az elemzők 72 millió eurós profitra, és 774 milliós értékesítésre számítottak. A cég eredményeit a Finnországban a bulvártermékek iránti keresletcsökkenés, a magazineladások csökkenése Hollandiában és a megnövekedett személyi költségek okozták. A Sanoma riválisának számító Alma Media a múlt héten jelentette be, hogy a finn bulvárpiac mérete 6,7 százalékkal csökkent. A Sanoma számos új lapot indított Kelet-Európában és Oroszországban, valamint tévés és rádiócsatornákat Finnországban, miután a magazinpiac zsugorodott hazájában, jelentette a Bloomberg.