Nem jelenik meg a Dior "Cactus Jack"-re keresztelt kapszullekciója, miután Travis Scott novemberi koncertje tragédiába fulladt.

Az Astroworld zenei fesztiválon fellépő amerikai rapper koncertjén ugyanis az összezsúfolodott tömeg között pánik tört ki, ezért 10 ember életét vesztette és több mint 300-an megsérültek. Az előadó a koncert után az Instagramon élőben jelentkezett, ahol sajnálatát fejezte ki a történtek miatt, sokak szerint viszont túlságosan rideg és érdektelen volt - írja a Yahoo.

Kim Jones a Dior művészeti igazgatója az események után pár nappal azt közölte, hogy bizonytalan a kollekció megjelenését illetően, habár azt már legyártották és a reklámokat is elkészítették hozzá, ezért a szerződés felbontása dollármilliós veszteséget okozhat a vállalatnak.

A Diornak viszont számolnia kellett azzal is, hogy a 44 millió Instagram-követővel rendelkező Scott rajongótáborának jelentős része a Z-generációból kerül ki, akik a közösségi média összes felületén a fesztivál drámai jeleneteivel találkozhattak és ők a Dior egyik legfontosabb célközönsége is - írja a lap.

A divatház végül kedden azt jelezte, hogy a tragikus eseményben érintettek iránti tiszteletből határozatlan ideig elhalasztják a termékek megjelentetését.

Scott egyébként eddig a kollaborációk királyának számított: többek között a McDonald's, az Epic Games Fortnie és a Parsons School of Design-nal, de a Nike-val is együttműködött, igaz utóbbi 2 szintén kihátrált az előadó mögül.