Az élő adás során a nézők lehetőséget kapnak arra, hogy a kamera előtt, valós időben interakcióba lépjenek a vendégekkel és a műsorvezetőkkel is.

A streamben megjelennek a termékek, amelyeket közvetlenül az alkalmazáson keresztül is megrendelhetők. A kiskereskedő ráadásul kizárólag a nézők számára kínál extra kedvezményes kuponokat is.

A vásárlók az alkalmazáson keresztül az élő műsorok időpontjait a naptárukba is beírhatják. A következő hetekben a dm-drogerie markt további élő show-kat szervez, többek között a Maybelline-nel és a glückskind & hallohebamme-mal - olvasható az European Supermarket Magazine oldalán.

Sebastian Bayer, a dm marketingért és beszerzésért felelős ügyvezető igazgatója szerint az új kínálattal közelebb kerülnekk vásárlóikhoz.

A dmLIVE eléréséhez a vásárlóknak telepíteniük kell a Mein dm alkalmazást, amely ingyenesen elérhető a különböző alkalmazásboltokban.