Az élő adás során a nézők lehetőséget kapnak arra, hogy a kamera előtt, valós időben interakcióba lépjenek a vendégekkel és a műsorvezetőkkel is.
A streamben megjelennek a termékek, amelyeket közvetlenül az alkalmazáson keresztül is megrendelhetők. A kiskereskedő ráadásul kizárólag a nézők számára kínál extra kedvezményes kuponokat is.
Kapcsolódó
A vásárlók az alkalmazáson keresztül az élő műsorok időpontjait a naptárukba is beírhatják. A következő hetekben a dm-drogerie markt további élő show-kat szervez, többek között a Maybelline-nel és a glückskind & hallohebamme-mal - olvasható az European Supermarket Magazine oldalán.
Sebastian Bayer, a dm marketingért és beszerzésért felelős ügyvezető igazgatója szerint az új kínálattal közelebb kerülnekk vásárlóikhoz.
A dmLIVE eléréséhez a vásárlóknak telepíteniük kell a Mein dm alkalmazást, amely ingyenesen elérhető a különböző alkalmazásboltokban.
Legolvasottabb

Nők 40 és korhatáremelés: jó-e, ahogy a nyugdíjakhoz nyúlnának Matolcsyék?

Felrobbant a használt lakások piaca

Az Aldi 300 informatikust vesz fel, otthonról is végezhető a munka

Kikerülhetők lennének a hazai kórházi várólisták, mégis kevesen élnek a lehetőséggel

A lengyelek Norvégiának is keményen üzentek az energiaszállítások miatt

Orbán Viktor: háborús veszélyhelyzetet rendel el a kormány

Itt a vége: a finn atomerőmű építésnek még az engedélykérelmét is visszavonták

Putyin kezdheti megbánni, hogy nem hallgatott a szakértőkre?
