Barátságos tárgyalásokat folytatott Londonban Nick Reilly, a General Motors európai tevékenységének irányítója Lord Mandelson gazdasági miniszterrel és a cég brit gyárainak fő szakszervezete, az Unite vezetőivel. Angliában Vauxhall néven jobboldali kormányos Opelek készülnek. Reilly azt mondta, hogy kevesebb embert akarnak elküldeni a Vauxhall-üzemekből, mint amennyit az Opel korábbi vevőjelöltje, a Magna akart, azaz az 5500 alkalmazottból nem kell 800 dolgozónak távoznia. Ezzel ellentéteket gerjeszthet a GM európai üzemeinek helyet adó országok között, ugyanis a Magnához hasonlóan összesen 10 ezerrel akarja csökkenteni az 54 ezres létszámot, ami azt jelenti, hogy ha valahol kevesebbet küld el, akkor máshol többet kell. Reilly azt sem ígérte meg a BBC-nek nyilatkozva, hogy nem zárnak be teljes európai gyártóbázisokat - a német szakszervezetek és kormány egyik kívánsága az, hogy minden üzem talpon maradjon, ha alacsonyabb létszámmal is. A menedzser szerint összesen 20 százalékkal akarják csökkenteni az Opel gyártási kapacitását. Az amerikai vezető úgy látja, hogy a nagy-britanniai gyárak hatékonyan termelnek, Mandelson pedig örül, hogy a GM ismét felelősséget vállal a Vauxhallért. A miniszter a találkozó után azt mondta, hogy a brit kormány ad némi hitelt az autógyártó európai részlegének átszervezéséhez.