Az árbevétel szintén a várakozásoknak nagyjából megfelelően emelkedett 3,8 százalékkal, 11,46 milliárd dollárra. A csendes-óceáni és európai térséget kivéve mindenhol lelkesen itták a kólát és a cég többi italát − Európában a gyenge kereslet miatti agresszív leértékelések rontották az árbevételt 6 százalékkal. A legjövedelmezőbb hazai piacon viszont lendületesen, 6 százalékkal emelkedett a bevétel, a profit pedig 12 százalékkal. Elemzők szerint a szénsavmentes üdítőket a következő években jobban fogják keresni a Coca-Cola hagyományos termékeinél az egészségesebb életmódra törekvő fogyasztók, de a vállalat is érzi ezt a trendet, és fokozatosan vonja be az új termékeket a portfóliójába. Ezenkívül a palackozási üzletág átalakítása volt a legfontosabb téma a Coca-Cola napirendjén, a vezérigazgató szerint azonban ezen a folyamaton már nagyrészt túl vannak.