Az olasz luxusautógyár adózott eredménye 169 millió euróra esett az egy évvel korábbi 287 millió euróról. A tavalyi harmadik negyedévi eredményt egy egyszeri tétel erősítette - közölte a társaság.

A Ferrari kamat-, adófizetés és amortizáció előtti(EBITDA) eredménye a szeptember végével záródott három hónapban 11 százalékkal, 311 millió euróra emelkedett az egy évvel korábbi 278 millió euróról.

QP | Quality Placement

A járműgyártó bevétele 9,2 százalékkal, 915 millió euróra nőtt, árfolyamhatások nélkül számítva 7,1 százalékkal emelkedett. A harmadik negyedévben a Ferrari 2474 autót gyártott, 9 százalékkal többet az egy évvel korábbinál.

Európában, a Közel-Keleten és Afrikában együttesen 14 százalékkal, az ázsiai és csendes-óceáni térségben 23 százalékkal nőtt a Ferrari eladott autóinak száma, Észak- és Dél-Amerikában stagnált, Kínában, Hongkongban és Tajvanon pedig 2 százalékkal csökkent.

A Ferrari idei bevétel-előrejelzését 3,7 milliárd euróra javította fel az eddig várt 3,5 milliárd euróról.

A márka három éve vált ki anyavállalatából, a Fiat Chryslerből, és önálló részvénytársasággá alakult.