Technikailag  ugyan nem hagyta el a GM Európát, hiszen Cadillac és Corvette forgalmazás jelenleg is folyik, ha csupán évi néhány százas nagyságrendben is, de az Opel 2017-es eladásával a nagyobb piaci szereplők közül eltűnt.

Mary Barra vezérigazgató azonban többször is említette az elmúlt hetekben az európai visszatérés lehetőségét. Egy múlt heti konferencián fogalmazott a legegyértelműbben. „További növekedési lehetőségeink vannak: visszatérhetünk az európai piacra, mint teljesen új, csak villanyautókat kínáló piaci szereplő.”

Később, egy másik eseményen pedig megerősítette, hogy semmi nem zárja ki, hogy újra Európában próbálkozzon a cég - olvasható a portálon.

Az elemzők elkezdték felmérni a lehetőségeket, és a GM-nek több lehetséges belépési pontja is akad. Egyrészt küszöbön áll a Cadillac márka teljes villanyosítása, ennek kapcsán elképzelhető, hogy a Lyriq-kel, illetve egyéb, később megjelenő elektromos luxusmodellekkel ismét megpróbálják bevenni az európai piacot.

Egy másik, üzletileg talán még ígéretesebb lehetőség a Brightdrop furgonok európai bevezetése lehet, hiszen az európai haszonjármű-piacon is egyre nagyobb az igény használható nullemissziós áruszállítók iránt, a Brightdrop pedig épp ilyeneket kínál.