A cég kedden azt közölte, hogy a december végével záródott negyedévben forgalma 6 százalékkal, 783 millió euróra emelkedett - írja az MTI.

Szakértők kisebb, 762 millió eurós negyedéves forgalomra számítottak. A Hugo Boss kétszámjegyű eladási növekedést ért el Nagy-Britanniában és Franciaországban, Kínában pedig rekordbővülést könyvelhetett el.

A vállalat tavalyi az utolsó három hónapban 37 százalékkal növelte online eladásait, és ezzel már az ötödik egymást követő negyedévben ért el kétszámjegyű bővülést ebben a szegmensben. A negyedéves kiskereskedelmi eladások 4 százalékkal, a nagykereskedelmi eladások pedig 15 százalékkal nőttek.

A Hugo Boss március 7-én hozza nyilvánosságra további számokat a negyedévről, és ismerteti a múlt év egészére vonatkozó adatait.