Elemzők által vártnál kevésbé nőtt a Hugo Boss ruházati és divatcikk kereskedő vállalat tavalyi profitja, a cég csütörtökön azt közölte, hogy a tavalyi adózott eredménye 236 millió euró lett, 2,2 százalékkal nagyobb az egy évvel korábbi 231 millió eurónál. Elemzők jobb adatra, 275,9 millió euróra számítottak - írja az MTI.

A német vállalat kamatok, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredménye (EBITDA) 491 millió euróról 489 millió euróra csökkent. A Hugo Boss tavalyi értékesítése 2 százalékkal, 2,8 milliárd euróra emelkedett.

A divatcég az idei évre 5-9 százalékos bevétel és 7,9 százalékos nyereségnövekedéssel számol, erősíteni akar az online kereskedésben és bővíti jelenlétét Ázsiában. A Hugo Boss online eladásai tavaly először haladták meg a 100 millió eurót.