A valósághűbb sportközvetítések iránti igény volt a legerősebb ösztönzője a kiváló képminőséget ígérő HD-televíziók, illetve -közvetítések elterjedésének - az ESPN abban bízik, hogy ugyanez a hajtóerő keresletet teremt 3D-s sportműsorai iránt is.
A nálunk a Discovery természetfilm-csatornáról ismert Discovery Communications napi 24 órában, heti hét napon át fogható háromdimenziós tévécsatornával készül piacra lépni. A vállalat az IMAX médiacéggel és a Sonyval szövetkezett a 3D-s műsorok létrehozására, az előbbi filmeket licencel és technológiát hoz az üzletbe, az utóbbi a tartalom gyarapításán túl részt vesz az újdonság reklámozásában.
A csatorna a természettudományok és a technológia világának bemutatása mellett mozifilmeket fog műsorára tűzni. Az érdeklődőknek 3D-HDTV-t kell vásárolniuk, ha háromdimenziós tévét akarnak nézni, amelyek az USA-ban már a legtöbb gyártó kínálatában megtalálhatók.
Legolvasottabb

A nyugdíjasok egy része kivételes emelést kaphat, íme a feltételek

Üzent a tanároknak és az egészségügyben dolgozóknak Pintér Sándor

Beindult a halálspirál a boltokban

Bukást vizionál Putyin ősellensége, aki megjósolta a háborút

Káosz övezi a rezsicsökkentés igénylését, egy hét maradt a nyilatkozásra

Veszélyjelzést küldtek a magyar lakáspiacról

Az új magyar rendszámtáblákkal is gond van
