A Ryanair, Európa legnagyobb diszkont-légitársasága 26 százalékkal, 268,7 millió euróra növelte nettó nyereségét üzleti évének szeptemberben zárult második negyedében. Az árbevétel majdnem ugyanilyen mértékben, 860 millió euró fölé bővült, ezen belül különösen gyorsan, majdnem 55 százalékkal, 135 millió dollárra ugrott azoknak a szolgáltatásoknak a forgalma - szállodaszoba-foglalás, repülőgép-fedélzeti vásárlások, utazási biztosítások kötése -, amelyek nem tartoznak a társaság alaptevékenységéhez. Mindezek nyomán a Ryanair a márciusban záruló üzleti évre 17 százalékkal bővülő profitot vár, szemben a júliusi 10 százalékos előrejelzéssel. Ebben szerepet játszik az is, hogy a téli időszakra a jegyárak viszonylag kisebb, mindössze 5 százalék körüli csökkenésével számolnak. Az utazást élvezetesebbé tevő újdonságnak szánja a cég, hogy kísérleti jelleggel 25 repülőgépén feldélzeti mobiltelefon-rendszert kezdenek üzemeltetni.