Európa legnagyobb televíziós társasága már érzékeli a fellendülést a hirdetési piacon, miután idén szeptember óta szinte minden piacán több reklámidőt adott el, ellentétben az év első nyolc hónapjával - írja az MTI-Eco.


A német Bertelsmann médiaóriáshoz tartozó RTL keddi közlése szerint az üzemi eredmény 23 százalékkal 92 millió euróra nőtt a harmadik negyedévben az egy évvel korábbihoz képest. A bevétel 5 százalékkal csökkent 1,13 milliárd euróra elsősorban a hirdetési piac zsugorodása miatt.


A társaság vezérigazgatója egyértelműen pozitív adó utáni eredményre számít az év egészében, miután a harmadikban is pozitív volt az eredmény. A társaság az első és a harmadik negyedévben nem közöl adózott eredményt, csak a fél, és az egész vére vonatkozóan.


Az idei év első hat hónapjában adó után 105 millió euró vesztesége keletkezett a társaságnak, az egy évvel korábbi 338 millió eurós nyereséget követően.

QP | Quality Placement