A Sony és a Panasonic már bejelentette, hogy 2010-ben piacra dobják a háromdimenziós televíziót; a Mitsubishi és a JVC pedig szintén hasonló termékeken dolgozik értesülések szerint.

A televízió végül valóságossá lesz; ez a következő határ - idézte a CNN Robert Perryt, a Panasonic vezérigazgató-helyettesét, aki a színes, illetve a hd-technológiák megjelenéséhez hasonlította a folyamatot.

A hírügynökség szerint az ESPN sportadó már teszteli is a 3D-t.

A technológiához új készülékek, új sugárzott tartalmak és 3D-szemüvegek kellenek majd, de szakértők szerint a költségek ezzel együtt alapvetően nem lesznek magasabbak a hagyományos tévézésénél.

A szkeptikusok szerint azonban a technológia még nem érett arra, hogy nagy tömegben lepje el a háztartásokat. A 3D-sugárzáshoz a normális adatmennyiség kétszeresére van szükség, de sokan az elengedhetetlen szemüvegektől is idegenkednek, amelynek egyes típusai állítólag fejfájást is okozhatnak a használóknál.