Közel 24 százalékkal növekedett a világ legnagyobb gyorséttermi láncának utolsó negyedéves profitja, amely így 946,1 millió dollárra, azaz részvényenként 81 centre nőtt az egy évvel korábbi 762,4 millió dollárról, azaz részvényenként 62 centről. A teljes bevétel elérte az 5,61 milliárd dollárt, ami jócskán meghaladta az 5,44 milliárd dolláros elemzői konszenzust. A jó eredményekért főleg Európa a felelős, ahol több hamburgert és csirkés szendvicset sikerült értékesíteni, eközben az Egyesült Államokban kismértékben visszaesett a forgalom. A cég körülbelül 31 ezer éttermet üzemeltet 118 országban. A részvények jól viselték a pénzpiaci válságokat is: az elmúlt 5 évben minden évben nyereséggel zártak, és az idén is csak 1 százalékkal kevesebbet veszítettek értékükből.