A cég nettó nyeresége a 2010-es pénzügyi évben közel a háromszorosára, 8,67 milliárd fontra (12,5 milliárd dollárra), azaz részvényenként 16,36 pennyre emelkedett, az egy évvel ezelőtti 3,08 milliárd fontos, papíronként 5,81 pennys profitról. Az egyszeri tételeket leszámítva, a korrigált üzemi eredmény 2,5 százalékkal csúszott vissza 11,47 milliárd fontra, kissé túlszárnyalva az elemzők 11,4 milliárd fontos várakozását - adta hírül a MarketWatch. A bevétel 8,4 százalékkal kúszott föl 44,47 milliárd fontra, részben a font euróval szembeni gyengülésének köszönhetően. A devizaárfolyam-mozgások és az akvizíciós tételek figyelembe vétele nélkül a bevétel 2,3 százalékkal esett vissza. A Vodafone, mint sok más versenytársa, az elmúlt negyedévekben a gazdasági válság hatásait próbálta enyhíteni a fő piacain, abban bízva, hogy továbbra is erős marad a kereslet szolgáltatásaikra a feltörekvő piacokon, például Dél-Afrikában és Indiában. A Vodafone novemberben 2 milliárd fontra növelve duplázta költségcsökkentő programját a 2013-as pénzügyi évre vonatkozóan. Vittorio Colao vezérigazgató közölte, hogy az 1 milliárdos költségmegtakarítást egy évvel a tervezett időpont előtt teljesítették. A cég növelte az éves osztalékot 7 százalékkal 8,31 pennyre részvényenként, és további, évente legalább 7 százalékos osztalék-növelést helyezett kilátásba a következő három esztendőre. A 2011-es pénzügyi évre a Vodafone 11,2 milliárd és 12 milliárd font közötti sávot tűzött ki korrigált üzemi profitcélként és a tervek szerint ismét organikus árbevétel-növekedést érhet el. Európában, csupán 1,7 százalékkal csökkent a szolgáltatásokból származó bevétel a negyedik negyedévben, ami részben az adat- és vállalati szolgáltatásoknak köszönhető. Afrikában és Közép-Európában az eladások 2,4 százalékkal nőttek a negyedik negyedévben, különösen erős volt a növekedés Törökországban.