A többek között az Ambre Solaire napozószerekről, a Garnier és a Fructis hajápolási, a Maybelline szépségápolási termékekről, valamint a Lancome rúzsokról ismert cég üzemi eredménye 8,5 százalékkal 2,27 milliárd euróra nőtt. A Reuters elemzői lényegében ekkora, 2,25 milliárd eurós eredményre számítottak. A Sanofi és az Aventis 2004-es összeolvadásával kapcsolatos, a L'Orealnak az egyesült cégben birtokolt 10 százalékos tulajdoni hányadára jutó 2,9 milliárd eurós bevételt figyelmen kívül hagyó pro forma nettó nyereség 37 százalékkal, 1,97 milliárd euróra nőtt. A cég, amelynek termékeit a Magyarországon a L'Oreal Magyarország Kft. forgalmazza, főként a Nugat-Európán kívüli piacokon ért el jó eredményeket.
QP | Quality Placement