A kormány emellett lehetővé tenné a cégek számára, hogy meghatározott gépvásárlások importvámját hat hónapos haladékkal, utólag fizethessék ki. Az intézkedések célja, hogy a légitársaságok piacát stabilizálják. A Kommerszant című lap információi szerint az orosz légitársaságok erre még korábban 50 milliárd rubeles támogatást kértek.
A vállalatok gyengélkedése - csakúgy, mint a világ többi részén - a világgazdasági válság miatt visszaeső kereslet és a kerozinárak megugrása miatt hosszú ideje húzódik, augusztus-szeptember környékén súlyosbodott, legutóbb a részben Borisz Abramovics tulajdonában lévő KrasAir társaság leállásáról adott hírt a média. A KrasAir a szintén nehézségekkel küszködő AiRUnion társasági csoport tagja, melynek romjain november közepén egy Russian Airlines nevű, új légitársaság felállítását tervezik. Ebben tulajdonosként az állami irányítású Russian Technology vállalat, Moszkva önkormányzata és a kelet-szibéria Krasznojarszk venne részt.
Legolvasottabb

Változás a bankszámláknál: ráfizethet, aki nem vált újra

Trükköznek az újgazdagok a Balaton gyöngyszeméért

Gyorsan áttekerte a kapcsolót Finnország, ahogy levágta őket a Gazprom
Pattant a forint
A szállásköltségeken bukhat el a Balatoni szezon

Káosz uralkodik a Kremlben, Putyint orvosok veszik körül

Így szúrhat ki minket a NAV a sok százezer adózó közül, érdemes tudni róla
