A már korábban is meglévő tevékenységekből származó profitja 29 százalékkal 4,32 milliárd euróra nőtt – ez némileg elmarad a Dow Jones elemzői által jövendölt 4,4 milliárd eurótól. A nettó profit 73 százalékkal 3,03 milliárd euróra nőtt.

Az árbevétel az egész csoportban 19 százalékkal 20,32 milliárd euróra nőtt 2009-hez képest, ami teljesen egybeesik az elemzői várakozásokkal.

Az LMVH közleményében elmondta, elsősorban az órák és ékszerek iránti kereslet élénkült, ezekből 29 százalékkal többet adtak el, miközben a divatcikkekeladásából származó árbevétel 20 százalékkal, a borok és szeszesitalok eladása pedig 19 százalékkal nőtt.

Az LMVH osztaléka 27 százalékal 2,10 euróra nőtt.

A jó eredmények ellenére a bejelentés után a társaság árfolyama 2,5 százalékkal gyengült a párizsi értéktőzsdén.