A Puma AG, a második legnagyobb európai sportszer- és ruhagyártó közölte, hogy a harmadik negyedéves profitja 24 százalékkal esett vissza, miután a cég termékeit forgalmazó PPR csökkentette az árakat, hogy túladjon a válság alatt felhalmozott árukészleteken - cikkez a Bloomberg. A nettó nyereség 68 millió euróra, részvényenként 4,50 euróra mérséklődött az egy évvel ezelőtti 89 millió, azaz részvényenként 5,81 euróról. A PPR a múlt héten jelentette be, hogy a Puma harmadik negyedévi bevételei 5,5 százalékkal 673 euróra csökkentek. A Puma menedzsmentje bizakodva tekint a negyedik negyedévre, közölte Jochen Zeitz vezérigazgató, hozzátéve: a cég fejlődő üzleti környezetben bízik a jövő évi futball-világbajnokság előtt. A sportszergyártó csökkentette az árakat a márkás cipők és mezek iránti csökkenő kereslet miatt. A társaság nagyobb riválisa, az Adidas a múlt héten közölte gyorsjelentésében, hogy 30 százalékot esett a profitja.