A fogyasztásicikk-gyártó vállalat csütörtökön azt közölte, hogy a szeptember végével záródott három hónapban az eladásai 4,5 százalékkal emelkedtek. Elemzők szerényebb, 4,3 százalék növekedésre számítottak.
A cég beszámolója szerint részben a devizaárfolyamok kedvezőtlen alakulása miatt emelkedő nyersanyagárak hatásait sikerült a végtermékek áremelésével ellensúlyozni.
Kapcsolódó
Az Unilever most azzal számol, hogy az idei eladásnövekedés a tervezett 3-5 százalék felső határát súrolja majd, vagy azt kis mértékben felülmúlja.
A fotó forrás: AFP Photo/John Thys.
Legolvasottabb

Válogatás nélkül beoltana minden 45 év felettit a kormány

Erős mellékhatása lehet a Fudan Egyetem budapesti kampuszának

Új korszak a NAV-nál: fogják a fejüket a könyvelők, erről nem szólt a hivatal

Két pofont is kapnak a napelemet tervezők, érdemes sietni

Új sztráda és határállomás épülhet Magyarországon

Tényleg Magyarországon lehet a legtöbb halálozás, nem módszertani hiba

Koronavírus: 207 új áldozat, 2527 fertőzött

A kilépés az unióból a nemzeti harakiri modern formája lehet
