Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.
Nyereséges volt a Panasonic decemberrel végződött harmadik pénzügyi negyedéve, köszönhetően a költségcsökkentő intézkedéseknek és az energiahatékony háztartási gépek, televíziók keresletét növelő japán kormányzati csomagnak - írta a Wall Street Journal. Október és december között 32,26 milliárd jen (360 millió dollár) nettó nyereséget ért el a vállalat, szemben az egy évvel korábbi 63,12 milliárd jenes veszteséggel. Üzemi nyeresége az egy évvel korábbi közel négyszeresére, 101 milliárd jenre emelkedett, a társaság árbevétele pedig 0,4 százalékkal haladta meg az előző év azonos időszaki adatot, 1,887 ezer milliárd jent ért el. A Thomson Reuters által megkérdezett elemzők 46,5 milliárd jen nettó profitra számítottak. A március 31-ével záruló teljes pénzügyi év várakozásai nem változtak. A 140 milliárd jen nettó veszteséget prognosztizál a társaság, azonban az üzemi nyereséggel kapcsolatos várakozások a korábbi 120-ról 150 milliárd jenre változtak, az árbevétellel kapcsolatban 7 ezer milliárd jen helyett már 7,35 ezer milliárddal számol a gyártó.