Úgy tűnik, hogy a K+F irányba történő intenzívhumánerő- és anyagi befektetések nem maradnak eredmény nélkül: a cég megkapta az InfoVision 2005 díjat, a The British Financial Times pedig a legismertebb 10 kínai márka közé sorolta. A szakma egyre nagyobb elismertségét vívja ki a Huawei, ami természetesen a dinamikusan növekvő piaci részesedést is maga után vonja. Magyarországra a Huawei Technologies 2005. áprilisában érkezett, mikor is regionális rendszerintegártori megállapodást kötött a Synergon csoporttal. A Synergon részéről ezt a stratégiai döntést - miszerint bővítette beszállítói táborát - az indokolta, hogy időben, jóval megelőzve a többieket, észrevette azt a potenciált, ami a Huaweiben rejlik. A kizárólag dolgozói tulajdonban lévő cég sokat sejtető statisztikákkal rendelkezik: a 30 000 fős személyzet közel 50 százaléka (14 500 fő) dolgozik a K+F részlegen. Errőssége abban rejlik, hogy a kutatás-fejlesztési tevékenységét kereslet-orientáltan alakítja ki és nem utolsó sorban rendkívül költséghatékonyan.
QP | Quality Placement