A svájci székhelyű szervezet számításai szerint tavaly az e-kereskedelem aránya Dél-Koreában volt a legmagasabb, 25,9 százalék az egy évvel korábbi 20,8 százalék után.
Kínában a online kereskedelem aránya 24,9 százalék, Nagy-Britanniában 23,3 százalék, az Egyesült Államokban pedig 14 százalék volt 2020-ban.
Az e-kereskedelem értéke a legfrissebb, még 2019-re vonatkozó adat szerint 26 ezer 700 milliárd dollár volt, 4 százalékkal felülmúlva a 2018. évit.
A bruttó eladott áru volumene alapján (GMV) tavaly a listavezető a kínai Alibaba volt, amelyet az amerikai Amazon követett - írta az MTI.
Legolvasottabb

Így szúrhat ki minket a NAV a sok százezer adózó közül, érdemes tudni róla

A Mol is elengedi az orosz olajat, már belevágnak a leválásba

Kétségbeesettnek tűnő lépés az oroszoktól

Váratlanul rossz hír érkezett Németországból: elképesztő a drágulás és még nincs vége

A nyugdíjakhoz is hozzányúlnának Matolcsyék

Pakson megjelentek az amerikaiak, hogy kiváltsák az orosz fűtőanyagot

Újabb hírek érkeztek Putyin egészségi állapotáról
