Az egyebek mellett a Corona, a Stella Artois és a Budweiser márkákat forgalmazó óriásvállalat kamat-, adófizetés és amortizáció előtti eredménye (EBITDA) 6,6 százalékkal, 4,99 milliárd dollárra emelkedett a március végével záródott három hónapban éves összevetésben, minimálisan felülmúlta a szakértők által várt 4,98 milliárd dollárt.

Az eredményjavuláshoz 160 millió dollárral járult hozzá az a megtakarítás, amit az ágazatbeli SABMiller 100 milliárd dolláros felvásárlásával ért el az Anheuser-Busch.

A cég azzal számol, hogy második legnagyobb piacán, Brazíliában sikerül növelni az eladott sörmennyiséget a folyó negyedévben, és hogy a június közepétől csaknem egy hónapon át tartó labdarúgó világbajnokság jótékonyan hat eladásaira globálisan. (Továbbra is imádja a sört az emberiség.)

A kép forrása: Pixabay.