Január 2-án az indiai nemzeti légitársaság Boeing 747-400-asa teljesítette (volna) a cég Delhi és Mumbai közötti belföldi járatát, de műszaki hiba miatt csak hét órával később tudott elindulni. Miután a gép kigurult a futópályára a személyzet ismét problémát észlelt, ezért egy állóhelyre gurult. Ekkor azonban több utasnak is elege lett a történtekből, és magyarázatot követeltek - olvasható a portálon.

Amikor ezt nem kapták meg, néhány renitens utas ütni kezdte a pilótafülke ajtaját, és szitkozódva követelte, hogy jöjjön ki a kapitány, és magyarázza meg a helyzetet, különben rátörik az ajtót.

QP | Quality Placement

A történtek miatt az Air India közlemény adott ki, eszerint részletes jelentést várnak a történtekről a személyzet tagjaitól. Ezt követően megteszik a szükséges lépéseket a rendbontó utasokkal szemben, erre már a Polgári Légiközlekedési Hatóság (DGCA) is felszólította a céget.