Közös bolttal rukkolt elő a Starbucks és az Amazon: lényegében egy hagyományos Starbucks-kávézót vegyítettek az Amazon Go koncepciójával, ahol a vásárlók anélkül kapják meg a termékeket, hogy sorban kellene állniuk a pénztárnál.

A gyakorlatban ez úgy működik, hogy azok a betérő vásárlók, akik egy kávét akarnak inni a Starbucksnál, ők azt átvehetik a baristától, ahogy egy hagyományos helyen is tennék: ekkor fizetnek a Starbucks alkalmazáson vagy a kártyájuk segítségével - írja a CNN.

Azok viszont, akik csak az Amazon Go piacán akarnak elidőzni, ugyanúgy megehetik az előre csomagolt szendvicsüket vagy ihatnak egy sört a boltban, majd a kiengedő kapuknál fizetnek.

Ehhez egy hitelkártya vagy az Amazon alkalmazás szükséges, hiszen a vásárlókat kamerák figyelik és azok segítségével terhelik meg a számlákat.

A Starbucks számára ez a hibrid üzlet a kényelem és egyben a gyorsaság megszállottjait célozza meg, akik a folyamatos rohangálás mellett mégis napközben is valamennyi pihenésre vágynak.