A cég tulajdonosai két évvel ezelőtt döntöttek úgy, hogy egy új, modern ecetgyárat építenek Leopoldovban. A gyár megalapítását az indokolta, hogy az olcsó savanyúságok vásárlása helyett, a csehek és a szlovákok visszatértek a házi befőzés hagyományához, így a minőségi ecet után megnőtt a kereslet.

A gyár jó elhelyezkedésének köszönhetően (Pozsonytól 70 kilométerre északra az A1-es autópálya mentén) képesek leszünk ellátni a magyar piacot közvetlenül, a keleti területeken a kisvárdai központú Várda Drink lesz a partnerünk. A terméket HELS márkanévvel forgalmazzuk majd Magyarországon. Az előkészületek már nagyon előrehaladottak, a termék értékesítésére vonatkozólag jelenleg folynak a tárgyalások, mind a nagy multinacionális hipermarketekkel, mind pedig az erős magyar tulajdonú láncokkal - fogalmazott Peter Krizan, a St. Nicolaus kereskedelmi főigazgatója.

A St. Nicolaus nem csak a háztartásokat célozza meg termékével, de élelmiszeripari nagy beszállítóvá is kíván válni már a közeli jövőben. A csehországi, a szlovákiai és a magyarországi piacon összesen körülbelül 60 millió liter erjesztett ecetet értékesít a cég évente, ezen felül Lengyelországba, Romániába és Horvátországba is exportál. További fejlesztésekkel - melyek egyaránt érintik az ecet termelésének, feldolgozásának és palackozásának ágazatait - a társaság tervezi a Közép-európai értékesítési területeinek tovább növelését is.

QP | Quality Placement