Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.
A legnagyobb európai kiskereskedelmi áruházlánc, a Carrefour részvényei 10 százalékot zuhantak a párizsi parketten azt követően, hogy a társaság közölte: második negyedéves eredménye alulmúlta a várakozásokat. A társaság 2008 első negyedévében még 10 százalékos forgalomnövekedést tudott elérni, ám a francia fogyasztók áprilistól elkerülték az üzleteket, így a második negyedévben a növekedés 6 százalékosra apadt. A várakozások 24,2 milliárd eurós eredményről szóltak, ezzel szemben a társaság mindössze 23,7 milliárd eurós eredményt realizált. A Carrefour vezetősége a hazai forgalom 2,3 százalékos csökkenése miatt az elégtelen reklámtevékenységet okolja, ám a francia fogyasztók körében júniusban tapasztalt mértékletesség is negatívan hatott a társaság eredményére.