"Azt szeretném az állománytól, hogy fogjon össze, hogy átlépjük az akadályokat, ellenkező esetben a nemzeti légitársaság beszünteti működését. Nem sok idő maradt a helyzet megoldására" - mondta a vezérigazgató.

Sumeth Damrongchaitham szerint a Thai Airways számos járaton elvesztette piaci pozícióját, amely azért is fájó pont, mert ezek az északi irányú járatok termelték a légicég bevételeinek harmadát. Most azonban a fapados forradalom miatt csökkenő bevételekkel kell számolniuk - olvasható a portálon.

QP | Quality Placement

A légitársaság elsősorban költségcsökkentéssel próbálkozik, emellett csökkentették a menedzseri fizetéseket is. A vezérigazgató szerint egyetlen díjjal tudják premizálni a munkavállalókat: azzal, hogy megmarad a légitársaság, és ezzel együtt a munkahelyük.

Az első félévben a Thai Airwys eredménykimutatása szerint a társaság árbevétele az egy évvel korábbi 1,4 milliárd dollárról 1,3 milliárd dollárra csökkent, az üzemi eredmény pedig a duplájára 221 millió dollárra romlott.

A Thai Airwysnek adatbázisok szerint 82 gépes flottája van, fapados leányvállalata a Thai Smile további 20 gépet üzemeltet.