Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Több ezerre tehető azon banki ügyfelek száma, akik vélt vagy valós sérelmeik miatt perre készülnek valamelyik romániai bankkal szemben.

Az elégedetlen ügyfelek kapcsolattartás céljából az interneten hoznak létre csoportokat, itt osztják meg egymással saját történeteiket, és az ügyvédekkel együtt itt dolgozzák ki a támadási stratégiáikat is.

Az első ilyen csoport júniusban alakult, a Volksbank temesvári ügyfelei a Yahoo-n hozták létre a pénzintézet károsult ügyfeleinek közösségi oldalát.

A weblapon közel 300 regisztrált személy tartanak nyilván és elmondásuk szerint ügyvédeik már kapcsolatba is léptek a pénzintézet képviselőivel.

A temesvári Volksbank károsultak sikerén felbuzdulva a Volksbank bukaresti, a BCR, a Bancpost ügyfelei is szövetkeztek, „A Raiffeisen túlkapásai ellen" címet viselő kollektíva szerdán alakult a román fővárosban.

Az elégedetlen ügyfelek egy részét képviselő Gheorghe Pipera ügyvéd szerint több mint 900 bukaresti személy készül beperelni a Volksbankot, és közel 400 a BCR pénzintézetet.

A Volksbank igyekszik megérteni és orvosolni egyéni ügyfeleinek esetleges sérelmeit de a Yahoo-n alakult csoportosulások illegitimek - nyilatkozta a Mediafaxnak Cristian Radu a Volksbank képviselője.

A pénzintézetek ügyfelei elmondásuk szerint a számukra előnytelenné vált hitelfeltételek, a rejtett pluszköltségek és az állításuk miatt aránytalanul megnőtt törlesztőrészletek miatt elégedetlenek.