A BMW saját márka eladásai éves összehasonlításban 19 százalékkal 121.168-ra nőttek májusban, a Mini autóké pedig 39 százalékkal 26.104-re.

Az év első öt hónapjában összesen 21 százalékkal, 667.551-re nőtt a vállalatcsoport által értékesített autók száma. A januártól májusig terjedő időszakban BMW-ből 19 százalékkal többet (555.429 autót) adtak el, mint az előző év hasonló időszakában. Miniből 29 százalékos növekedést ért el a német autóipari vállalat (110.802 autó).

Ian Robertson, a vállalat értékesítési igazgatója a társaság közleményében arról számolt be, hogy az idei év ötödik hónapja az értékesítéseket tekintve minden idők legsikeresebb májusa volt. Az igazgató reményét fejezte ki, hogy az 1-es sorozat szeptemberi bemutatását követően további növekedést ér el a BMW. "A megfelelő úton haladunk, hogy 2011-ben megtartsuk piacvezető helyünket a prémiumkategóriában" - tette hozzá.