A Tiffany luxusékszerek forgalmazásával foglalkozó cég közölte hétfőn, hogy a negyedik negyedéves nettó nyeresége 140,4 millió dollárra nőtt, azaz 1,10 dollárra részvényenként az évvel korábbi 31,1 millió dollárról, azaz részvényenként 25 centről - tudatta a MarketWatch. Tevékenységekből származó jövedelem részvényenként 1,09 dollár lett. A bevétel 981,4 millió dollárra nőtt a korábbi 837,6 millió dollárról. Tengerentúli elemzők 1,13 dolláros részvényenkénti nyereséget és 2,7 milliárd dollár bevételt vártak a FactSet Research kutatása szerint. A Tiffany 2010-re 2,45-2,50 dolláros részvényenkénti nyereségre számít. A valutaátszámítási hatásokat leszámítva az eladások 13 százalékkal nőttek. A több mint egy éve működő áruházi eladási adatok 8 százalékkal bővültek. A Tiffany-nak 220 áruháza működött a negyedév végén. Európában az eladások 29 százalékkal 122,9 millió dollárra nőttek. Nőtt a kereslet a legtöbb termék iránt különböző árkategóriákban az USA-ban, Ázsiában és Európában is - tudatta a vállalat, amely szerint az is jel arra, hogy a vásárlók újra megnyitották a pénztárcáikat, hogy első alkalommal az elmúlt két évet nézve a cég összehasonlítható alapterületű áruházainak eladásai nőttek a fő piacon, az Egyesült Államokban. Globális szinten is növekedést tapasztaltak az összehasonlítható áruházi eladási adatokban az elmúlt hat negyedévben első alkalommal.